torsdag

jahaja, nu är snart torsdagen förbi den också..
har haft en bra dag idag, förutom att jag vakna lite för sent imorse.
men skit samma var det, cp naturkunskap som man inte fatta ett jävla skit av osv..
och inte nog med det, jag ser intevad lärarna skriver på tavelhelvetet!
gick raka vägen till ulrika efter matten, så nu ska min syn undersökas på måndag :o
sen blev det en runda på stan med linnéa och sen gymmet med madde :)
körde med lite tyngre vikter idag, så blir nog en jävla träningsvärk att se fram emot imorgon.
hoppas det mesta har lagt sig till slutet av helgen bara, för då hade jag tänkt och köra ett jävla konditionspass :)

om det är någon affär jag måste rekomendera så är kjell&company, personalen är hur trevlig som helst! jag har varit med om att mina hörlurar har pajjat ett antal gånger nu, men alltid samma glada bemötande får man :) rrrriktigt trevligt.

om sisådär en tio minuter fortsätter idol, som hade säsongspremiär igår. jag bara ääääälskar det, fast nästan bara auditionsarna som är kul iofs. några personer kan vara jävla kul:D

imorgon förutom skolan så måste jag ner och köpa en present till mamma min, som fyller på lördag. hon önskar sig en stegräknare, så är väl vad det får bli :)
och ja min pappa är SEEEEEEG, han kan aldrig göra allt på en gång så det sen är över. utan en sak varje dag ?! nu är det spegeln kvar bara, och det får vi verkligen hoppas att den sitter uppe imorn när jag kommer hem :@
det kallas att förskuta saker, och själv ska jag inte sitta och gnälla.
now it's time for some idol, bye ;D


/ Vevve


Kommentarer
Postat av: Linus

Du och jag, Idol nästa år!! så är det bara :P ;)

2008-09-05 @ 09:24:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0