utrota klockor

huvudvärk, stress stress stress.
jag mår inte bra av klockor, och speciellt inte kvällstid. "måste gå och lägga mig".
iofs, när mår man bra av klockor? "jag börjar om fem min, shit". tidsoptimist kallas det.

rörig fast ändå skön helg, inte orkat blogga någonting, ber om ursäkt för det.
har väl hunnit med en hel del, blandannat så är nu mitt rum klart. slänger upp bilder senare :)
idag har vi haft skolfotografering, var snabb och säga att jag kunde hjälpa till med namnen i klassen så jag fick se gruppfotot, hehe. sen enskilda blev ett spontant smile där, som fotgrafen sa. det blir nog bra får vi hoppas.
skolan går finemang, matten idag gick galant.
på tal om tidsoptimist, jag skrev ju i fredags att jag skulle plugga matte? vet ni när böckerna öppnades? jo, 23 igår kväll..
imorgon är det gym som gäller för hela slanten! tog nyligen en promenad ner till friskis med mamma, så nu är kortet förnyat :) bara och köra på.
nej nu är det time för bädden, eller först mys i min soffa:D
puusssssss


/ Vevve

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0