wiee

kolla precis på statistiken, låg lågt igår. kanske för att jag inte va inne på msn speciellt länge, med tanke på att adressen står där. idag däremot har besöksantalet stigit till normalt igen. härligt! :)

efter maten tog jag en promenad med min lillasyster, hon är så söt! jag tror det var igår hon frågade mig:
"veronica, är du vaken klockan halv åtta nästa tisdag?"
" jaa det är jag väl.. vadårå? "
"jag får byta örhängen den morgonen! kan inte du hjälpa mig?(asgullig min)
" haha men jovisst "
sen följde det med något i stilen "taaaaaaaaack du är så snäll!"
gulliga unge

efter promenixen vare ju IDOL på tv! härligt härligt med en kopp te och en bit äppelpaj. sen blev det dusch och andra avenyn och nu lodar jag här som vanligt.
imorgon är jag leeedig! LEDIG! wihooo
och nu kom mamma med choklad, muuuma

nu blev det lite överenergiskt här, ska jag ta och kila härifrån, och bloggar förstås imorn
pussss


årets skolfotto, för den som inte såg på bilddagboken

/ Vevvv

Kommentarer
Postat av: Memph

är väl bra att vara lite överenergisk? :O

2008-09-23 @ 23:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0