April april

Första april.. någon som blev lurad? Jag lyckades precis lura min fader, och väl själv gått på två saker.. Först i morse snacka dom på the voice om att Jakob skulle få lämna stationen pga att han moonade för chefen för ngn morgon sen, och vem går inte på det? Blev ju skitbesviken, hela dagen förstörd. Nejdå inte alls, men dom i klassen sa att det måste vara ett aprilskämt, vilket jag hoppas?! Han är ju förfan huvudpersonen i programmet.
Så sa min syster till mig att en klumpig jävel i hennes klass hade brutit benet när den gjorde en volt, too bad tänkte jag och svarade som alltid(inlärd reflex) "nää?!" Hon blev överlycklig och hoppade av glädje att hon hade lyckats lura mig. Så, grattis syrran.
Min far hatar att jag slösar pengar på saker, eller ja, "slösar". Han har tyvärr inte fått egenskapen att skilja på behov och slöseri. Han tyckte iallafall att jag skulle spara mina pengar inför Åre. Sa till honom: eehm, det är så att jag hittade ett par jättesnygga jeans idag.. "jaha? men du köpte dem väl inte?" ..joo.. "Va?! hur mycket kostade dom då?" ..fyra hundra.. *fnitter  "NEEEEEÄÄÄ?! :@"

Riktigt nice dag! Kort dag i plugget, underbart väder, solning med Issapissa. Nyblivne föraren Marcus fick äran att skjutsa mig till Martina, grattis till körkortet! Och bara en trevlig kväll med henne. Tack för den!
Huvudet dunkar och jag tänkte få ut så mycket som möjligt av sovmorgonen,
I guess I'll see you!



För visst saknar vi Skiljebo?

Kommentarer
Postat av: Marcus

du har skrivit lite fel ser jag ;)! " Marcus fick äran att skjutsa mitt till Martina, "

hehe :P

2009-04-02 @ 18:01:30
Postat av: vevve

haha ooops :)

2009-04-02 @ 19:19:45
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: isssssa(pissa)

visst gör man väl de!!!!<3

2009-04-02 @ 23:18:01
Postat av: vevve

JAAA! :)<3

2009-04-03 @ 16:39:30
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0