Åre 2009 - Mina bilder

Dag 1
Resdag






















Dag 2
Första dagen på skidorna, i Duved och Tegefjäll











Dag 3
Skidor på Skutan och i Ullådalen & Duved


On our way up, man ser kanske en tiondel av liften på den här bilden pga dimman

Det var svårt att ta sig ner från 1400 m när det var snöstorm och tjock dimma















Dag 4 
Duved och Tegefjäll (solsken!)




BEBOO

























jag och alice








Dag 5
Sista dagen i backen,
började med bussen in till Åre och avslutades i Duved













Nicole direkt efter hon fick stopp på sitt pingvinfall



Skidväg in på Åre torg







De tre mupparna, hihi



Kan möjligen vara bra att ha med sig skor
 när man ska lämna ifrån sig pjäxorna?


ICA NÄRA TOPPEN in my heart



Some rastlösa killar bygger ett hopp





Dag 6
Dags för hemfärd :'(




Bye Duved


På donken i Hudiksvall fick jag en McFeast fullkorn utan bröd,
 och ett cheesburgerpapper över den flottiga hambugaren, frestande va?

Stekare måste ju också sova



Det var allt
En hel del, hoppas man nu iaf kan tänka sig in lite hur underbart vi har haft det!


Kommentarer
Postat av: Alice

Gumman skicka alla bilder till mig!<3

2009-04-12 @ 12:22:34
Postat av: vevve

okeej, du också<3

2009-04-12 @ 12:33:13
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0