ÅRE imorgon!

Fan, jag känner inte för någonting just nu. Jo, att äta godis. Det ligger en godispåse precis brevid mig, vem skulle inte bli frestad? Hungrig som ett jävla djur är jag också.. men den är faktiskt till bussresan! Måste hålla mig, MÅSTE..
Kom nyss innanför dörren, en lååång dag har det varit. Suck. På stan hittade ett par skitsnygga pilotbrillor jag tänkte köpa sen!
Idag/ikväll är det dags för: Packa
Var sjukt taggad på det igår, men nu är det som bortblåst. Springa runt och hämta alla grejer överallt, nejtack. Ska nog skaffa mig en robot som kan göra allt åt mig medans jag ligger i min säng och läser VeckoRevyn..
Det känns som att jag behöver få lite sömn och mat i magen innan  jag tar tag i väskorna.
Blir förmodligen ett "hejdå-inlägg" ikväll eller imornbitti.
Take care

Förslag på färg jag kan ha på naglarna denna gång?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0