Blåbär på tröjan

Helluu
Har pinats ut med årets värsta mensvärk idag, hjälpte inte fören jag hade tagit tre värktabletter.
Vissa kanske inte kan tänka sig känslan, men att koncentrera sig fanns inte ens i huvet, och stilla kunde jag nästan inte göra. Springa runt som ett psykfall och hyperventilera blev bra. Gosh, ibland undrar jag vad folk tänker om en?

Försökte prova något nytt idag, böt ut bananen i smoothien till äpple. Bad choise. Det stänkte yoghurt i hela köket eftersom att äpplena är så svåra att bryta sönder med mixern. Och blåbär på mitt vita linne! GREAT.

Den här veckan har jag tänkt börja småstarta på gymmet igen, men bara överkropp till en början. Vill inte riskera att paja foten redan, har ju bara gått 2 eller var det 3? veckor sen jag vrickade skiten. Menmen hoppas jag grejart!

Nu ska jag och Maria cykla till Zoot på hälla(jag antar tjejen har tråkigt?) Innan jag ska sätta igång med Historian.





Kommentarer
Postat av: Dude

Tänker du aldrig? varför stoppade du inte ner stenar i mixern istället?

2009-04-28 @ 06:57:07
Postat av: vevve

kanske bara har lite otur när jag tänker ibland?

2009-04-28 @ 18:40:23
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0