Hälften död

This really sucks, fotsenan som jag förmodligen har vrickat kommer inte  vara helläkt fören om sex veckor! 1,5 månad! åt helvete. Jag som hade tänkt komma igång med träningen på allvar.. Men nej. Jag får gå runt med en fot uppblåst som en balong,  som jag inte ska stödja i marken. Har redan ont i händerna av kryckorna, men d är lugnt, ska bli nya proffset på kryckor ;) Några plus är väl att jag kmr få skjuts till skolan och att jag slipper simma imorn ;D hihu

Vem bryr sig om att Blondinbella är på Mallis med sin fula(ursäkta) pojkvän och att Kissie köper en ny brunkräm varje dag till sin barbie outfit ? Dom får liksom betalt av att sitta och berätta om sina liv, som är precis som alla andras. Och jag sitter själv här och skriver en egen jävla blogg, och jag läser deras? Kan egentligen inte förstå meningen, måste vara så att vi har fastnat för det här för att vi inte har något bättre för oss att hitta på..

Jag tror jag ska måla nailsen och lyssa på håkan,
PUSS



Stekare(gris?) som läser Kalle Anka



vs



Fäsk(fisk)
?

Kommentarer
Postat av: Dude

FISKEN

2009-04-13 @ 23:54:29
Postat av: issa

hahahahahaha bilden!!! SÖT

2009-04-15 @ 12:14:24
Postat av: vevve

HAhaha, duu är söt Bebboo<3

2009-04-15 @ 12:23:57
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0