Lördag

Godmorgon! Fick äntligen min efterlängtade Lördags-sovmorgon, pappa försökte förstöra den vid 11, men tur att jag lyckades hålla mig från att strypa honom och somna om istället. Skills.
Vi kom iaf tillslut iväg till Solstudion igår, och att dra på ansiktsförstärkaren var väl kanske inte världens bästa val jag har gjort. Somnade efter att jag hade kollat på Hipp Hipp Hora, helt varm i hela kroppen, trodde att jag var sjuk. Först iskall och blåsande moppefärd dit, sen MEGAvarmt i solariet, och sen kallt igen. Och jag är nu förkyld! Konstigt. MEn jag börjar bli brun nu, så det är klart värt det.
Har bara liiite bråttom, Linnéa kommer snart och hämtar mig. Host*, ska bygga på den underbara moppelukten. Så blir jag kvar i Ödeberga inatt :)
Och jag har kommit på att jag är så oootroligt skoltrött, lovet förstärkte det bara ännu mer. Och vi som har så jävla fucking mkt att göra nu veckorna fram till lovet?! Vet inte riktigt hur jag ska klara det + 2 år till..
Nu ska jag klä på mig och trycka ner lite saker i en väskan
Pusspusspusspuss



Kåååmpiz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0