Påskafton


Så här trevligt ser mitt knä se ut efter en vecka i Åre,
ursäkta fick bara lov att lägga upp den

Påskafton, tack godegud att vi inte ska iväg på släktlunch idag igen.. Börjar rent utsagt bli helless på dessa släkträffar hit och dit. Fick ett påskägg av mamma imorse, kom på att jag nu har käkat godis i en hel vecka, varje dag! Har tröttnat helt på det, samtidigt som jag tkr synd om mina tänder och min kropp. Från och med imorgon funderar jag på om jag ska låta bli att äta godis fram till den dagen sommarlovet börjar, kan jag klara av det tro?
Det kliar på en leverfläck på mitt lår, jag får paniiik! Med tanke på att jag solade igår?!?!?! help
Nu ska jag ta ett fotbad innan jag ska börja fixa mig inför kvällen, hoppas det blir kul!
Set me free



Åh, jag saknar åre

Kommentarer
Postat av: isssssssA

set ME free, JAG VILL TILLBAKA <3<3<3 NU!

ska de va så SVÅRT?! :( buhuuu (vill gråta)

2009-04-12 @ 23:42:30
Postat av: vevve

Buhuuu BEBO, vi kan gråta tsms :( ÄLSKA ÅRE<3

2009-04-13 @ 02:20:50
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0