Still packing

Hej igen! Är supertrött, och än inte klar med den förbannade packningen, att packa suuuuger!
Ska upp vid sextiden imorn, känns som att jag kan skita i att sova och sova på bussen istället, aja vi får la se.
Nu är iallafall tånaglarna röda, och handnaglarna silver. Jag vet, det är lite onödigt när vi ska gå runt i pjäxor och vantar hela dagarna, men ändå :)


Kan fortfarande inte förstå att vi snart är i Åre! Som jag har längtat, i fan snart sju månader sen den nya skidgruppen bildades, om inte i ett år sen vi senast kom hem.
Sånna jävla roliga minnen vi fick däruppifrån, hoppas vi får lika roligt i år!
En av alla roliga händelser förra året: Vi står i en liftkö i tegefjäll och liftvaken är ju självklart ursnygg, och vad säger inte grot som står brevid mig, precis när vi är framme vid snyggingen? "Oh, kolla vilken snygging" Och jaa, måste jag säga att han kollade lite konstigt på oss båda och jag typ.. skämdes! Hahhaha

Jag tror att det börjar bli dags för att sova strax faktiskt, och imorgon har jag bestämt mig för att inte starta datorn. 5 dagar utan dator, hur ska detta gå?!
Och så hoppas jag på att det fina vårvädret fortfarande är kvar när vi kommer hem igen! Hoppas alla har det bra hemma :)



Åre-bandet ska självklart med! Och till höger är det fina Linda som gliider ner för backarna, made by; me!

HEJDÅ VÄSTERÅS, HEJ ÅRE!
Pusss och Kram
Vevve

Kommentarer
Postat av: Azzforce

May the weather be cold and your backar pistade XD

2009-04-04 @ 16:47:19
Postat av: vevve

hahah :P

2009-04-04 @ 21:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0