Bakning med mina älskade syskon

Hej!
Vilken underbar helg, känns nästan som att det är lov för att vädret är så fint.
Har träffat massa kompisar, och igår stack vi ner till löga för att grilla. Inte för att vi fick fart på grillen, men det var kul iallafall!

Idag har jag varit ute med Isabelle och Maria i flera timmar, vi cyklade runt till lite, till Ica, till Linda och hamnade en stund på gungor i en lekplats och snackade massa skit med klubbor i munnen, jag saknar tiderna på Skiljebo med er tjejer.

Nu på kvällen har syskonen och jag bakat brownies, så nu väntar vi bara på att de ska svalna så vi kan äta dem. Resten av familjen sitter och kollar på Van Veeteren, ska inte direkt säga att jag tycker det är dåligt, för det vore en fördom. Har aldrig sett det, men jag är så förälskad i Beck och Wallander så jag orkar inte bli besatt av fler kriminalfilmer. Måste dessutom skriva ut ett svenskaarbete som ska in imorgon, sen blir det saftkalas! En lugn vecka börjar imorgon iallafall, det ska bli riktigt skönt, äntligen! Och Valborg på Torsdag, ppaarrrtiii :)

Och föresten, pollen kan fan dööö! Kunde knappt sova i förrgår natt eftersom att mitt fönster hade stätt på vid gavel. Det är så grymt jobbigt att vara allergiker.

Skriva ut svenskan var det,



The pearls is gone!


Can't take the headache



Kommentarer
Postat av: Memph

Så adde fick sina efterlängtade brownies efter en hård väntan?

2009-04-27 @ 00:34:45
Postat av: vevve

jaa! nu kan han inte vara annat än nöjd :)

2009-04-27 @ 17:26:24
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0