Life is good

Livet dalar ju som sagt upp och ner hela tiden, och just nu är det på topp. Blir glad för minsta lilla, och speciellt musiiik. Matteprovet gick jättebra(+), men ska inte hoppas för mycket på det. Får väl se ett resultat förhoppningsvis redan imorgon.

Idag i skolan hände något chockerande. Jan kommer in lika virrig som vanligt, och efter en del tjat från oss om att flytta lektionen slänger han ur sig "jag har hört från rektorn att ni är missnöjda med kemiundervisningen, och han hade även fått in mail från oroade föräldrar" Jag vet inte riktigt vad folk tänkte de sekunderna, men det blev som ett "oooh no" och iskall tystnad. Man kunde höra minsta andetag, så tyst var det. Men som tur var så vågade klassen tillsammans få fram vad det är vi är missnöjda med, fast vart tog killarnas åsikter vägen? Ingen förutom Jens sa ett ord.
Dock är jag ganska skeptisk att det kommer hända någonting med Jans fina lektioner, man lär ju trots allt inte gammla hundar sitta.

Tog en promenad och träffade Linda ikväll, och vi tog en sväng förbi gården och hälsade på där. I like that place. Tittade på roomservice med EMD och käkade mörk choklad. Myspys

Linda;"Jag bestämde mig för att börja hoppa hopprep varje dag,1000 hopp om dagen"
Jag;"Jaha men det är ju kanonbra!"
Linda;"Joo.. det höll till mamma kom och sa att min mobilladdare skulle gå sönder om jag fortsatte så"
HAHAH, du förlorade möjligen inte lite hjärnceller när du slingade håret?;)

När jag var påväg hem kommer det först två negrer(ursäkta) gloendes, den ena slänger ur sig(brytande):
"Hej vad heter du?"
(Jag lyssnade på musik, låtsades inte höra hihi)
"Du var söt!" (ropar efter mig)
Jag trodde dem skulle förfölja mig, fick panik och började gå snabbare. Vem dyker inte då upp mitt framför mig?
"Nämen Veronica!"
JAN!
Herrejisus, blev ju helskrämd, vi som hade skrivit lappar med kritik idag(hur han ska förbättra sig) Trodde han skulle vara heltjurig. Men inte, som vanligt anar man att han borde gå på någonting..

Har börjat jobba på mina sovtider, därför tänkte jag försöka få åtta timmar även inatt(försöka räcker) så att jag är taggad för morgondagens nationella :)
Puss


Kör på brillsen och lockigt hår,
I like it


Kommentarer
Postat av: Dude

Ure not the only one who likes it!

2009-04-23 @ 07:05:39
Postat av: vevve

jag veeeeeeeeeeet hihi

2009-04-23 @ 15:55:36
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Rebar

Skaffa barn?

2009-04-23 @ 16:44:54
Postat av: vevve

Nejtack Rebar, jag vill inte ha barn med dig.

2009-04-23 @ 18:32:40
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0