15 sanningar om mig

  1. Jag tror alltid att djuren i sjön/havet ska bita mig när jag badar.
  2. Om jag inte lyssnar på musik när jag sitter vid datorn känns det som om någonting saknas.
  3. Jag är alltid trött.
  4. Jag kan ruskigt beroende av min dator.
  5. Jag har aldrig flugit flygplan.
  6. Jag lyssnar alltid på musik när jag cyklar.
  7. Jag var väldigt överviktig fram till sjätte klass.
  8. Jag skulle vilja ha en minigris i framtiden, eller varför inte nu?
  9. Min största rädsla är döden.
  10. Det värsta stället jag vet är sjukhuset.
  11. Jag älskar allt som har med äventyr att göra, fart, höjder, you name it.
  12. Jag kan aldrig städa små saker åt gången, utan när jag väl städar, då tar jag allt.
  13. Jag kladdar alltid mascara runt ögonen när jag sminkar mig.
  14. När jag verkligen fastnar för en låt, kör jag den på repeat nonstop i flera dagar.
  15. Jag börjar alltid med högerlinsen, men kommer på efter första försöket att jag aldrig lyckas om jag inte börjar med vänster.

Kommentarer
Postat av: karolina

hahaha vad lika vi är:

Punkt: 1,2,4,7,9,12,13,14 är jag med!

2009-08-12 @ 10:55:57
Postat av: Veronica

Hahah, va kul x)

2009-08-12 @ 11:08:04
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0