A night at Maria's place

Springer runt och letar förgäves efter en linsburk, vart fan la jag den andra?! Lånade ut min jag brukar använda till nattis, eftersom att hon hade glömt sin. Är hungrig som jag vet inte vad, men varför fylla på med energi när man ska sova? Fast somna hungrig är väl inte heller någon hit.. får helt enkelt mätta mig med vatten.
Har solat och badat i två dagar nu, så färgen börjar komma tillbaka och håret blivit ljusare! Wiho, bara klippning och slingning som väntar i veckan. Hope for something... awesome!
Har haft en jättekul kväll med världens bästa tjejer. Me love you mucho!



Är trött och väldigt irriterad just nu, måste gå och lägga mig.
Har ännu en gång påmints om att man kanske inte borde tro så gott om folk jämt.
För se så fel man kan ha.


Nattinatti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0