Haircut

Besökte frisören idag. Det måste vara första gången på jag vet inte hur många år, som jag faktiskt är nöjd! Luggen kanske blev lite kort bara. Men skälet till att jag är nöjd, tror jag beror på att man knappt märker någon skillnad. Det blev fräscht och uppklippt, just the way I like it! Så nu ska jag spara ut det, siktar på ett  långt, blont och tjockt svall! Can't wait.


Svårt att tänka sig att jag faktiskt hade mörkbrunt hår senast i mars. Har bara slingat det en gång sen dess.

Idag gjorde jag en kul upptäckt. När jag och pappa var ute och övningskörde och krånglade runt på Coops parkering, så märkte jag att han satt där bredvid mig och stampade i golvet, precis som att han också skulle ha en broms.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0