Saftkalas

Det har flugit två flugor runt mig här sen jag kom hem, börjar bli riktigt jävla irriterad. Dem klättrar ju på en som om man vore någon klätterställing, och flyger iväg så fort man rör sig. Snart äre vevve som goes crazy med en tidning!!



Linnéa och jag besökte Ibbe's pizzeria idag, vilket var väldigt länge sen sist. Hon köpte maten ovan(inte ens en bjässe på 300kg skulle få i sig det där) och jag körde på en barncapricciosa. Med ett glas jordgubbssaft med jordgubbar och isbitar i blev det en riktigt mumsig måltid!

I brist på fantasi lämnar jag här med över min själ till One tree hill.


Kommentarer
Postat av: Virr

Vafan är de för nått:O

2009-08-05 @ 12:46:51
Postat av: Veronica

Typ skink och ostsallad hahahah

2009-08-05 @ 16:47:12
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0