Saker jag vill göra innan jag dör..

..om jag nu dör en fridfull död i sömnen som 91åring.
  • Hoppa fallskärm
  • Gå på kinesiska muren
  • Surfa (i havet då)
  • Bestiga Mount Everest (kom på att det är lite orimligt kanske)
  • Se en vild haj
  • Rädda en annan människas liv
  • Bli världens fränaste och bästa mormor/farmor
  • Gifta mig med mitt livs kärlek
  • Bada i Döda havet
  • Slå till någon i ansiktet av ren ilska
  • Se en vild val
  • Sjunga svenska nationalsången högt&tydligt på ett torg i ett annat land
  • Åka skidor i Alperna (eller i någon annan stor bergskedja)
  • Resa jorden runt, då Nya Zeeland och Madagaskar& djungeln är måsten.
  • Skrika vårskrik
  • Köra på Auto-Bahn
  • Ha en fet orm runt halsen (har fobi för ormar)
  • Ta en springnota
  • Tjäna pengar på någonting jag själv har hittat på
  • Dricka fler än fem olika tésorter på en dag
  • Tatuera mig
  • Springa marathon
  • Slå sönder någonting riktigt dyrt
  • Vara så full så att hela kvällen är en enda stor minneslucka
  • Åka frittfall tilt
  • Uppleva en dröm på riktigt
  • Åka båt på Amazonfloden
  • Börja jobba med någonting jag verkligen brinner för
  • Ha ett enormt stort och vilt matkrig
  • Åka på festival
  • Snorkla i Stora barriärrevet
  • Skratta så mycket att man tror att man ska dö
  • Köra motorcykel
  • Leva livet och ta dagen som den kommer


Kommentarer
Postat av: Linus

Blir en massa resande :)

2009-08-15 @ 20:37:28
Postat av: Veronica

Hehe, aah :)

2009-08-16 @ 00:50:47
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Virr

Ja vill också göra massa sånt, men jag dör ju 13:e juli nästa år

2009-08-16 @ 12:30:51
Postat av: Veronica

HAHAH juste! lev för dagen jao

2009-08-16 @ 13:38:08
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0