Lista

När vaknade du idag? Typ 10, men gick precis upp.
Vad skrattade du senast riktigt mycket åt? Isa igår när hon berättade att hon i trean stod och juckade inför hela klassen till en låt x) hahah
Vad har du ätit idag? Ingenting
När drack du senast alkohol?
Igår
När åt du senast godis? Igår! Några rutor marabou daim <3
Hur många har du pussat/strulat med? Håller inte så stor koll.. 7 kanske?
När grät du senast? Måste vara några veckor sen iallafall.
När var du senast arg? Igår.
Vem kramade du senast? Martina
Vill du ha barn? Ja, fast inte nu.
Vad ska dina barn heta? Arne och Hjärtrud
Vem ringde dig senast? martinbjelke, dock var det Martina som ringde :P
Vem ringde du senast? isabellemellgren
Vem står först i din kontaktlista? alexanderhedin
Känner du personen väl? Hjalle kan man alltid lita på!
Hur många sms har du i inkorgen? 103
Målar du naglarna? Alltid, just nu är dem neonorange!
En snygg kändis? Chad Michael Murray
Ångrar du någonting i ditt liv? Värt att gå och må dåligt av det förflutna, bättre att lära sig av sina misstag.
Har du sett en vild isbjörn någon gång? Borde jag ha gjort det eller?
Har du sett en vild älg någon gång? Haha ja, jag och en älg stod faktiskt och stirrade på varandra en gång. Dock med ca 50m avstånd.
Vilken låt lyssnar du på just nu? Caesars - Over 'fore it started
Är det här en rolig lista? Cp fråga, nej inte speciellt.
Vad ska du göra efter det här? Äta och så, sen sätta mig på cykeln och trampa iväg till gropen :)
Äger du en klocka? Japp
När fyller du år? 12 oktober
Vilken parfym använder du? Naomi campbell cat deluxe at night
Något du inte skulle kunna klara dig utan? Min cykel! Tar mig alltid dit jag vill.
Gjort någonting pinsamt på fyllan? Haha, tyvärr.
Gjort någonting olagligt? Nej det tror jag väl inte.
Hur mår du idag? Jo jag mår bra.
Säg en söt person!  Min lillasyster såklart :)
Längtar du till/ efter någonting/någon? Winnerbäcks konsert!
När bråkade du senast med någon öga mot öga? Bråka och bråka.. jag och Alice blev lite irriterade på varandra igår.
Öl, sprit, vin eller cider?
Gör en fin rangordning, Cider, vin, sprit och sist öl.
Vad gör du om en månad så här dags? Vilken fråga.. sitter väl förmodligen i en av Rudbecks otroligt fräsha klassrum och lyssnar på otroligt ointressanta saker (Y)
Vem är den pesonen som gör dig mest irriterad? Pappa helt klart. Vi ses så ofta, vi är otroligt lika till sättet och han är allmänt tjatig. Oftast.
Vart sover du helst? I min säng
Är du nöjd med dig själv? Ja det är jag.
Vilken naturlig hårfärg har du? Mörkblond, det vill säga det jag har nu.
Din favoritmat? Tacos jue!
Senaste boken du läste? Håller på och läser Midsommardöden, men har inte kommit in i den än, så det går segt.
Glasögon eller linser? Har båda, men föredrar linser.
Chips eller godis? Är inte sugen på nått av dem.. men chips.
Singel eller förhållande? Vet fan inte
Är du beroende av någonting? Internet, min telefon och människorna runt mig.
Vad är klockan nu? 12.10




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0