Toooomuch Thursday

Blev väckt av att hunden slickade mig i ansiktet.
Åt maräng,glass, grädde och sirapspannkakor till frukost.
Spelade tv spel med Linnéa och lyssnade på hur cool Viktor tyckte duschen var.
Och igår lagade vi tacos, käkade massa tjockismat och kollade på film.
NAJS

Springer fram&tillbaka från min systers kalas ikväll.
Kan någon säga mig varför jag är så deprimerad?



Nu ska jag hjälpa till att städa och se om det blev någon tårta kvar!
Sen ska jag kura ner mig framför one tree hill med en stor mysig tröja och en kopp te.


Kommentarer
Postat av: Virr

Duschen var ju ascoooooool! DIGITAL

2009-08-15 @ 00:19:45
Postat av: Veronica

Wohoo! Grymmast evvvaahh

2009-08-15 @ 01:12:41
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0