Bättre sent än aldrig

Dansen var sketans kul! Så jävla taggad för en comeback nu.

Lika bra att nämna nått om fredagen också. Fest hos födelsedagsbarnet, som var riktigt kul! Dessvärre kom polisen vid 12 och.. ja, slut på det roliga. Otrevliga var dem, och myttade om att vi skulle få ta alkotest nere i porten. Efter det stack vi iväg fort som fan till ett dagis för att skydda oss från regnet. Efter några timmar där så envisades jag och Linnéa om att vi skulle cykla hem. Halvägs ramlade jag ihop(vi gick då), och sekunden efter låg vi båda i regnet och skrattade tills luften tog slut. Vi beslöt vi oss för att cykla sista biten på bilvägen. Jag vet inte om man kan förställa sig synen, två tjejer med machara runt hela ögonen cyklar på en vinglig cykel, mitt i bilvägen, samtidigt som de gör läten som "bruuum" och "wroom".
Hem kom vi iallafall, lagom blöta.

Här är lite bilder:
















Nog om det, dags att sova nu.
Har du trotts allt upprop 14.00 imorn.


Kommentarer
Postat av: nathalie

hahaha omg vilka roliga bilder!!! :D

2009-08-26 @ 17:30:45
Postat av: Veronica

HAhahah, fettkul kväll de va gumman! :D

2009-08-26 @ 18:10:13
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0