Sommar och sol

Körde ut till kusinernas stuga idag, badade lite i Mälaren och låg på bryggan och hade det gött.
Efter det körde vi vidare, hem till mormor för att vattna(läs: tömma hennes kök på maränger, glass och bullar)
Det är lite svårt att sitta bakom ratten med pappa och linda i bilen. Linda är helspänd och säger hela tiden att jag kör för fort, och pappa sitter där och skriker rakt ut så fort jag börjar närma mig vägkanten. Jag har läget under kontroll, okej?
Såg nyss att jag till och med hade fått lite färg idao! Hurray.
Jag känner mig så himla förvirrad och nedstämd, pmshumör..
Tror inte ens jag behöver säga vad som väntar!
te och one tree hill <3


fan, jag vill aldrig att skolan ska börja igen..



Kommentarer
Postat av: Mandy

jag vill inte heller att skolan ska bööörjaa :((

vet du vilken biologilärare vi ska få? :o

2009-08-05 @ 15:01:50
URL: http://mandytang.blogg.se/
Postat av: Veronica

det suger verkligen, får sån jävla ångest när jag tänker på det. jag tror inte vi ska få ny :) bara det att vi inte har biologi första terminen.

2009-08-05 @ 16:49:29
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0