-tisdag!

Hemma hos mig provas det kavajer för fulla muggar. På fredag är det dags, begravning. Usch, det kommer bli hemskt. Men jag antar att det är sånt som hör livet till.

Det har hänt en hel del i mitt liv sen jag skrev någonting vettigt senast. Har inte haft lust att sätta mig här om jag ska vara ärlig, men det betyder ju inte att jag har tänkt på det.
Jag har vaccinerat mig, sett världens underbaraste Winnerbäck live, passat på att vara hemma en dag pga "biverkningar", varit ute och ätit med mina flickor, lämnat in min dator på service(!!), färgat fasters hår och tränat arslet av mig. Det flyter på bra, skönt att saker att göra hela tiden.

Alla mina bilder från Winnerbäck ligger på hårddisken, och jag har inte försökt koppla in den i den här datorn än, men ska se om jag kan visa lite bilder! Filmade dock mest, å gu va man ryser när man ser dem klippen! Datorn är planerad att vara tillbaka i min famn den 27, men man vet ju hur sånt där fungerar.. (lämnade in den pga att jag får bluescreen väldigt ofta, vilket ofta är nå fel med hårdvaran, och en touchpad som laggar tusan) Ska ta och gå in och följa datorns väg här på internet B-). Tycker det är grymt skönt att inte ha den där saken ligga i mitt rum och suga åt sig min hjärna "STARTA MIG!!". Nu tar jag in mammas bärbara när jag känner för att göra något behövligt, som det här. h3h3h3. Nu äre ju fan nästan så man undrar vad fan man ska göra för nånting, vill inte veta hur mycket tid jag har spenderat där det här året framför kära Bettan.

Har tränat tre ggr nu på tre dagar, fan va jag är på g upp igen! Känns skönt som in i bubblan. Var på ett otroligt jobbigt spinningpass i söndags, ni vet blogsmak i munnen, nära svimattack och en grym huvudvärk till nästa morgon. Igår var jag på yoga med Maria, det finns fan ingenting mer avslappnande. Och idag har jag varit på gymmet ett tag och kört nya programmet för första gången, får jag inte träningsvärk nu blir jag fan besviken, så hårt som jag kämpade.

Nåväl, slut på allt snack,
BILDINlÄGG iMORN
För nu ska Veronica sova, natti! :)


Kommentarer
Postat av: lindaa

ETTT INLÄGGGGGG HAAAALLEEEEELUJAAAAAH MOOOOOOMEEENT , PRAISE GOOOD! I FEEEL JESUS IN MY SOUL!



just kidding, skönt å ha dej tillbaka :)

2009-12-09 @ 00:43:50
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Mandy

sedan klassfezzzt i helgen verran :D!

2009-12-09 @ 19:45:41
URL: http://mandytang.blogg.se/
Postat av: lindaa

sv: ahahhaha taaack :D:D han blev asnöjd med den också så de va riktigt kul! loveuuu

2009-12-09 @ 20:55:42
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Masha

Shiet, värsta träningnarkoman ju, du e ju värre än mej :P

2009-12-09 @ 22:54:45
URL: http://mershishisthequeen.blogg.se/
Postat av: jenny - mamma i februari

fin blogg!

2009-12-10 @ 13:54:34
URL: http://jennnyericssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0