10 December

Hej!
bilder,bilder..bilder!

Konserten(fick inte många bra bilder, menmen):








Det var en sjukt bra konsert han gjorde! Alla sjöng med och han tackade generat.
Det finns ingen musik som berör mig som Winnerbäcks!

Idag är det torsdag, och jag hade kort skoldag till 10.40, drog och käka buffé på mongoliska med "tjejerna och simpaah" - som Simon själv uttryckte sig. Efter det träffade mamma och Andreas för en shoppingtur. Som vanligt så tröttnade brorsan fort(han fick föresten jobb idag! GRATTIS:D), men jag hann plocka ihop nya linser, hudkräm, pennskrin, jeansleggings, Bobby's hårmousse(var tvungen att testa), nylonstrumpbyxor, en tunika och ett par andra strumpbyxor. När jag kom hem insåg jag att vi hade tappat bort jeansleggingsen och pennskrinet någonstans på stan. Fick panik, ringde ginatricot, och som tur var så hittade en tjej dem i provhytterna! Så det fick bli en säng ner till stan igen.
Nu är det helg igen, vilket är behövligt!
Men imorgon.. jaa. Vi får se hur det går. Ska iväg till Maria med en chipspåse och kika på Idol med tjejerna om jag orkar på kvällen. Och på lördag är det dags för NV08CARTOONS! WIIHO!

Gott och blandat från den senaste veckan:









Dampspasmerryckcpdamp den här datorn!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0