Dan före dopparedan

Imorgon är det JULAFTON!! iih va mysigt, tror dagen kommer bli kanon. Idag har jag tränat stenhårt på gymmet, vilket konstigt nog kändes lite skumt.. men jag är ju inte helt frisk så lär nog vara därför. Sen har jag bara varit hemma och myst med familjen, tittat på Rudolf med röda mulen och Stilla natt med syster, ätit julgröt, slått in alla klappar och tittat på binglotto med knäck, ischoklad och allt det där. JAG ÄLSKAR JULEN! Fast min syster har fått för sig att det ska vara frukost kl 8 imorn.. what liksom?


Söt mongotomte jag gjorde när jag var liten!


Och så tänkte jag skriva med poeten självs citat:

"Visst vill man leka livet men man leker bäst om man har någon att leka med"

-Dennis "Alternativa Rytmer" Pettersson
gillart:)


2 min kvar!! Natti :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0