Törsdag

Hej! Kom precis hem från kyrkan. Spanade in min söta systers julavslutning, och var stolt över att hon läste några rader uppe på biktstolen eller vafan det nu är. Passade även på att gråta en skvätt, för att jag inte längre är en liten flicka. Speciellt när dem sjöng "Tomten jag vill ha en riktig jul, en sån som man har när man är liten" Rörd Veronica. Busungarna – Tomten jag vill ha en riktig jul
När vi ändå var i kyrkan tände vi ljus för farbror, vi tänker på dig och hoppas att du har det bra nu.

Idag hade vi juldans runt granen i skolan, och som vanligt var det rörigt som in i bomben. Men kul är det, tappade min mobil h0h0. Lunchade även med älsklingsbror på spicy idag!

Om några timmar ska jag dra mig mot Erica, där klassisarna ska kolla på Mysteriet på Greveholm och äta Burgerking. Det ska bli kul! Tänker nog gå och sova nu ett tag så jag orkar vara uppe.

Linda kom nyss in här,
"Veronica, jag ska läsa spanska nästa termin!"
"Jaså, har du bestämt dig nu?"
"Japp, ÅH DET SKA BLI SÅ KUL, jag längtar dit!!" *skuttar ut ur rummet*
*muttrar* "Det där kommer du att ångra.."


Min dator är klar hos reparatören, så snart får jag äntligen hem min älskling! :D


Kommentarer
Postat av: Mandy

HAHAHHAHA

"det där kommer du och ångra.."

2009-12-18 @ 14:49:16
URL: http://mandytang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0