Arosfortet

Helluuu
Redan torsdag, vilket betyder att det snart är det över, suck.
Och inte har jag fått något plugg gjort, det är inte mycket som blir som man har tänkt sig.

Igår var jag ju somsagt iväg på badminton med Maria och Isabelle, det blev inte mycket spelat direkt. Massa prat, skratt och kort tagna. Och en hel del bollar hamna på motståndarnas plan, hehe. Sluta med att gamlingarna breve oss skrek "fan vilket tjatter!" och Maria höll på att dö av ilska.
Och på kvällen blev det lan med Linnéa, Andreas och Virre. Japp, vad ska man säga? Fniss och några som påstod att jag inte använde hjärnan. Tackar för det, men kul vare allt :)

Imorse väckte inte fröken mig när hon skulle iväg till sthlm vid åtta, så jag vakna nio och undrade vart fanskapet hade tagit vägen. På sms påstod hon att jag hade "sovit så sött så hon inte ville väcka mig". Jag tänkte mer att hon kanske ville ha lite frukost i magen, men icke.
Kom nyss hem från Arosfortet där jag var med Nathalie, Linda och Isabelle, det var faktist kul! Vi är fan riktiga krigare, ger inte upp i första taget heller. Laget "fyra princessor"(nej det var inte vi som kom på det) samlade ihop 775 poäng vilket ändå var en liten besvikelse, men dock bättre än syrrans 225 som dem tog igår. MAhah

Ikväll kommer förmodligen Linda hit och sover? Eftersom att vi har tänk åka ner tidigt till stan imorn för att SHOPPA! Weheey äntligen.

Men nu ska jag ta en dusch innan mami kommer hem med asianmat (haha kan man säga så?)
Ska först bara slänga upp lite bilder från gårdagen, fast har dock inte fått isas klockrena bilder än.


- som vanligt så trycker man på bilderna för att se dem större

Kommentarer
Postat av: Dude

u gotta use ya brain sugar

2009-02-27 @ 00:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0