Dumle

Guttenmorgen bloggen och ni som läser detta hära.
Überchillig morgon, blev jätteförvånad när jag vaknade redan innan tio.
Sen dess har jag läst och ätit massa godis. Kilot godis är då inte slut än.

Ikväll är det dags att jobba, alltså jobba för skidgruppen. Ska stå i garderoben på ett sånt där disco(*host fjortisdisco), precis som i höstas. Men det är inte så jättetråkigt faktist, och dessutom ska jag jobba med Nathalie :)


Jackor och väskor i mängder...

Nu ska jag gå och busa med världens sötaste lillasyster
vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Memph

GL HF ;>

2009-02-21 @ 15:42:21
Postat av: Dude

du lär sno massa

2009-02-21 @ 21:12:11
Postat av: vevve

NAAT

2009-02-22 @ 00:49:15
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0