En idiot och en enda stor familj

Godmåårn!
I hope everything's well..
Med mig är det kanonbra, lite trött bara.
Vaknade runt tio imorse hemma hos Linda av att hennes lillebror Filip(snart tre) står och skriker i hallen, söt pojke dedär :)
Men ingenting hindrade mig att sova vidare.

Igår blev det stek efter skolan(jagvet att jag sa varannan vecka), men det är ju så underbart. Jag kom på att det är något av det bästa som finns, att vara solbränd. Fast finns ju dock en gräns.
Framåt kvällen var det dags att jobba, samla ihop ännu mer pengar inför Åre-resan. Det är man ju självklart taggad på.
Drömde föresten om Åre inatt, fast kommer inte ihåg vad som hände, förutom att jag inte hade med mig kameran när vi hade en jättefin utsikt uppe på skutan, haha herregud.
Vi stod iallafall i caféterian hela kvällen. Bråkade med dryga skitungar, satt och prata massa, sålde mängden fanta exotic, la Idioten(jag klara den! :D). Riktigt härlig miljö där, alla är så himla trevliga.

Just nu finns det inte mkt jag önskar hellre än att gud ska skänka mig några sovmornar, längtar till trean säger jag bara!

min lilla favorit och jag i somras
guld


Kommentarer
Postat av: linda

gillar den bilden på oss :D<3

tack för igår!

2009-02-07 @ 15:36:46
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: vevve

jag gillar den också!

tacksjälv <3

2009-02-07 @ 16:25:55
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0