Fredagkväll

Kvällen blev väl inte precis som väntat.. Linnéa började helt plötsligt må väldigt dåligt och åkte hem. Och hypokondrikern själv mår ju självklart illa nu. Har bara legat här i soffan och surat nu i flera timmar med käre Bettan i knät, för hon är ju mig alltid trogen :) hoppas någon har hajat vem Bettan är vid det här laget?

Men vi hann iallafall med att sola, vilket är fantastiskt. Fast som vanligt efter är man helt varm i kroppen nu efteråt, sicken temperaturförändring kroppen måste gå igenom, kan ju inte vara bra.
Imorse kom Linnéa till mig tjugo i sju, när jag precis hade stigit upp och håret stod åt alla håll. Kul att för en gångs skull kunna få en lite varierad morgon, till skillnad från alla andra mornar när allt är sig likt. När man vaknar av den förbannade väckarklockan så tänker man bara "Skjut mig, snälla"

Skolan rullade väl på.. hoppas klassen är taggad att få bort Jan den jäveln snart, för snart stårjag verkligen inte ut längre.
På hålet sprang vi runt på stan och fixa håkanbiljetter osv.. köpte bla ett par stumpbyxor, men sen när jag kom hem så märkte jag visst att jag inte hade kollat storlekarna, byebye to them.


Även fast jag mår så illa så har jag sånn lust att bara gå och hämta cheesballz-påsen och proppa i mig massor, bara för att liksom. Men den där rösten inom mig säger typ "Vill du verkligen köpa kläder på den där supersize butiken i fortsättingen?" fett jobbigt, ska ta ett äpple istället.
Nej nu ska jag umgås lite med mami och sis, you will hear from me!



Sommarsommarsommar
Nununu?


Kommentarer
Postat av: Memph

Du lär ju satsa på att väga iaf 80 kilo till sommaren! ^_-

2009-02-13 @ 23:19:54
Postat av: vevve

hur mkt tror du jag väger egentligen :o :(

2009-02-13 @ 23:24:05
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Kemiska ängeln

med en djävulskraft kommer jag igen hit till jorden

2009-02-15 @ 04:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0