gr8

Hej!
Kanske inte har så mkt inspiration till att skriva idag, men ska göra ett gott försök.
"Dude" tycker det är mkt gnäll här i bloggen? Inga namn, men jag faktist tänkt på det jag också, men å andra sidan så speglar det väl hur jag är antar jag. Jag gnäller när jag känner för det, livet är inte alltid en dans på rosor.

Kände mig för en gångs skull utvilad imorse när jag vaknade till liv 06.23, dags för ännu en dag på Rudbeck. Dagen har flytit på rätt bra faktist, och avslutades med ett litet kemiprov innan jag gick hem i kylan. Provet gick förvånadsvärt väldigt bra, vilket kan behövas efter mitt förra G prov.
Har nyss ätit en sak jag har blivit lite beroende av, vaniljyoghurt med apelsinbitar i, skitgott! Jag vet, det låter inte som en bra kombination, men det smakar inte alls dumt, lite som ris á la malta.
 Idag under provet fick jag ett sms av Maria; "Hahaha jag såg din kille och hans tjej på bussen :-)"
Där satt jag som ett frågetecken, va är det hon vill få fram? Inte var det någon logisk mening alls iaf. Men det skulle visst stå bror istället för kille :P haha, hon är väl för kul.

Har lite plugg att ta tag i.. spanska och historia. Inte ens under lovet ska jag få ledigt, ligger efter i både matten och fysiken. Helt enkelt GR8!

Men först.. Yesman(utan svensk text!) Blev så arg när jag endast fick ett halvt poäng över G på engelskaprovet, bara därför!



Något gammal.. och lycklig bild på mig ^^

Kram/ Vevvs

Kommentarer
Postat av: Memph

Ser ut som att engelskan är det ämnet du inte knäcker mig i :D

2009-02-18 @ 19:08:07
Postat av: Dude

naaaaw, kramas?

2009-02-18 @ 19:38:42
Postat av: Anonym

Hur kan du gilla spanska? :O, det är ju extremt svårt ju :O

2009-02-18 @ 20:28:01
Postat av: vevve

nämen grattis Pontus ;)

Jo spanska är kul Chrill =)

2009-02-18 @ 20:44:13
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: issa

jag satt med henne på bussen när hon skrev smset hehe:D

2009-02-19 @ 17:05:01
Postat av: vevve

haha jaså ;) fettkul, blev helt paff hahah

2009-02-19 @ 18:02:09
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0