Gummibilar

Hola amigos
Då var denna dag snart slut också, har skrivit en hel del på sistone, men just nu skriver jag baraför att jag inte har nått bättre för mig medans jag väntar på skjuts. Vår bil är nämligen ur funktion, så himla underbart.

Hängde med far min till Ica Maxi på eftermiddagen. Jag älskar det stället haha, fast det är inte kul att handla med pappa, allt blir så himla tråkigt. Plus att jag inte fick prata i telefon, för det var tydligen så himla oschysst.
Jag kom på vad jag ska uppfinna för något. Små elbilar man kör runt med inne på stormarknaderna, som man får plats en person i, max två. Så ska man ha ett jättelitet lastutrymme där bak i skufferten, som man kan fälla ut så den blir jättestor! Då får man plats med jättemånga varor. Sen ska man köra runt där inne i affären, som är tvåfilig överallt. Resten av familjen får springa bakom med spädbarn och grejer. För att undvika enorma kollisioner så ska de små elbilarna vara av gummi.


Typ en halv sån här bil hade jag tänkt mig
Låter inte det rätt smart?

Ska iallafall spendera kvällen med mina twins Nathalie och Isabelle, vilket ska bli väldigt kul eftersom att vi inte hinner träffas så ofta annars. Och imorgon som sagt så är det Luftkuddeland som gäller.
Nu ska jag dubbelkolla väskan så allt är nerplockat innan jag måste pallra mig utåt.
Hörs väl förmodligen imorgon!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0