Hemma

Hej! Kom nyss in genom dörren. Har haft en riktigt trevlig kväll, nu är jag helt slut i kroppen och speciellt i benen.
Jag älskar verkligen nya personalen på gården, speciellt två av dem, det där bytet till komunen var inte så farligt trots allt.
FAN vad kul att vi kommer iväg snart! Längtar så enormt mycket
Idag träffa vi iallafall inte på några alkoholpåverkade småpojkar som sist, och inte heller var jag sådär taskig mot en stackars kille som bara ville ha sitt hårvax, men massa översminkade (rent utsagt fula) tjejer.
Och Dennis är ju som han är... ska bli kul att se han på skidor :D (6)
Det har visst snöat hela kvällen, rätt surt. Bara det är snö i Åre någon månad till är jag nöjd, överallt annars kan det bli sommar NU.

Juste! Fick min julklapp från USA idag av tvillingarna, puder och trosor, vad glad jag blev :D Tack!

Nu är jag hur trött som helst, ska tvätta sminket och sen krypa ner under täcket
<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha aw tack för kvällen!! gosh va kul vi hade :O!! och tack själv för julklappen ihih :D btw snygga bilder :D!<3

2009-02-22 @ 14:12:59
Postat av: vevve

Ja det var jättekul! :) Ja tack själv, och för julkappen :D<3

Hihi jättefina blder, javisst :)(L)

2009-02-22 @ 14:17:44
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0