Iktyfobi

Godmorgon!
Kom precis på vad jag drömde för nått inatt. Först var jag lesbisk och var tillsammans med en tjej. Sen helt plötsligt var jag någon helt annanstans och var inte lesbisk längre. Då låg Linnéa i min soffa och sov, och jag tog fram en stor, fet, ful, svart och slemmig fisk och la vid hennes fötter, där låg den och sprattlade i MIN soffa! Skrek som fan, haha kanske gjorde det på riktigt också, skulle verkligen inte förvåna mig. Rätt panikslagen vaknade jag upp vid åtta och trodde att jag hade en fisk brevid mig under täcket :S Jag förstår inte riktigt vart min rädsla för fiskar har kommit ifrån..

Söndag idag, och jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på faktist. Få se om Martina hör av sig igen och kommer förbi en stund. Och så blir det nog övernatting på bjurhovda hos twinsen. För imorgon redan klockan halv nio ska vi infinna oss på Luftkuddeland. Vet inte riktigt om jag är så helpeppad på att stå och glo på skitungar så dom sköter sig i hela åtta timmar, för dom sköter sig verkligen inte! Och lyssna kan dom inte veta vad det är ens en gång. Meen, man får väl stå ut antar jag.

Nej nu ska jag kolla på någon film innan jag ska ta mig en låång varmt bad. Enjoy your day ;)

Kommentarer
Postat av: Memph

Luftekuddeland låter ju skitskoj, den som hade den turen. =)

2009-02-22 @ 15:25:01
Postat av: vevve

tyvärr Pånti, det är 13års gräns :(

men jag kanske får leka ändå, thehe

2009-02-22 @ 18:49:01
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0