Kalaspuffar

Hola amigos. Tack du anonyma som i förra inlägget påpekade att min blogg var fin, men varför i helvete är du anonym?  Fattar fortfarande inte grejen..

Just nu är jag allmänt körd i huvudet, är rätt mycket nu. Ständigt trött(gud har fortfarande inte skänkt mig några sovmornar!?), och det gör ju att man alltid är en zombie. Kanske börjar jag bli skoltrött? Hoppas verkligen inte det, allt blir så himla mycket jobbigare då. Får helt enkelt satsa på att sova bättre.. och komma igång med träningen.. känner mig som en uppblåst flodhäst.

Veckan har flytit på rätt bra, hade engelskaprov i onsdags, men inte hade vi något förhör på den där jävla historian som jag hade lyckats trycka in i huvudet ganska bra för en gång skull.
Idag slutade vi 11.10 eftersom att det var halvplaneringsdag, väldigt behövligt. Så vi käkade sturegatan, men jag tycker fan inte att det är något speciellt? Vitsåsen är bombad med vitlök och resten av maten smakar.. iprincip ingenting :P
Hade tänkt att plugga ifatt lite skolsaker idag när jag hade så mycket tid, men Linda kom hit istället, förstår inte hur man kan ha så kul jämt. När vi stod i köket för att brygga vårat hederliga te, så slutade det med att min syster som satt brevid gav oss den där cpblicken och säger "sök hjälp!" kan ju dock förstå när två idioter slänger sig på golvet av skrattkramp..
Men jag får väl helt enkelt ta en pluggadag i helgen istället.


Blev invitad till spotify idag av Simon :) rätt  nice att man kan lyssna på i stort sett allt där!
Kärlek till människan som uppfann daton <3
Fast det tyckte inte Linnéa igår "Fucking retards i jävla kina som kommit på den briljanta idén ANUS datorn!"
HAha, Alfred var visst allvarligt sjuk..

Imorgon blir det äntligen steek igen, har längtat hela veckan! I'm gonna be nigggAH.
Förövrigt ska jag och Linnéa ha en heldag ihop, för första gången sen vi bodde i lägenheten har vi kommit underfund med. Börjar redan strax före sju imorgonbitti när hon kommer hit för att dumpa grejer x)


Nu har jag bestämt mig!
I'm gonnaaa be bloondie :)

Har visst dykt upp en läxa helt plötlsigt.. men först måste jag duscha.
Puss på rumpan

Kommentarer
Postat av: Memph

Känns fint att börja 13:55 imorrn :D

2009-02-12 @ 22:09:44
Postat av: vevve

omg :O då kan ju du plugga lite spanska åt mig pånti :))

2009-02-12 @ 22:13:39
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Memph

Du skulle må då va? :P

2009-02-12 @ 22:18:45
Postat av: amanda (:

lycka till o få de blont igen (Y) haha

2009-02-12 @ 23:03:35
URL: http://amandabrostrom.blogg.se/
Postat av: lindaa<33

neeeej du ska vara brunet :(

2009-02-13 @ 16:04:23
URL: http://lindajohansssson.blogg.se/
Postat av: vevve

jag skulle må så jävla bra då pånti =D

nej linda jag är meant to be blond, och tack amanda :)

2009-02-13 @ 18:57:44
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0