Shopping!

Hejhejhej, tänkte bara kluttra ner några rader och visa vad jag har inhandlat idag.
Kom precis hem från stan, har varit där sen 11 imorse. Det var väldigt länge sen jag sprang runt där nere så länge.
Men det var riktigt trevligt, träffa på många man känner. Och så fick jag med mig en hel den hem, härligt!



Nagellack, Klänning(invigning ikväll!), Jeans och en Kofta

Nu är det fixfix som gäller, och strax kommer Linda hit. Om nån timme ska vi nämligen till Amanda och fira henne, och sen får vi se om vi sticker iväg på fest :)
Puss!

Kommentarer
Postat av: Memph

Blir mängden färg på naglarna ;O

2009-02-27 @ 18:34:44
Postat av: vevve

om det blir ;D

2009-02-28 @ 02:19:56
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0