Slutspurt

Äntligen en bra dag, en dag med sikt mot helgen och lovet. Förutom att jag höll på att bli överkörd påväg till skolan, så har det mesta bara rullat på. Fick syn på den röda kombin lite för sent, sladda till av skräck, och stannade fint precis framför motorhuven. Efter ett lite pinsamt leende var jag uppe i fart igen, bråttom som alltid.
På lunchen kom det in en tjej i matsalen med en gigantisk godispåse, på en torsdag? Självklart tänker man ju "vilken tjockis".. Men tjugo minuter senare kom jag in i skolan med en lika stor, om inte större. 2,90 kr/h på Konsum, klart man drar dit! :D Där bröts min nyttovecka rakt av, men klarade mig i tre och en halv dag åtminstone.
Och på hålet bytte jag äntligen storleken på strumpbyxorna jag köpte förra veckan, så nu är det bara att hålla tummarna att dessa passar.


Diskussion i datasalen;
V; jävla cp, fan va sega musarna ska vara!
Camilla viker sig av garv, Linnéa kollar på mig med den där snea blicken
V; men vad? måste man alltid misstolka saker?
L; jo det kan man ju också göra, men nu är det så att det inte heter MUSAR!
V; nehe? :S

Idag är det dags att ta tag i historian, innbördeskriget i Amerika, måste lura mig själv att det är intressant.
Btw, kolla in den här bloggen; http://ellamarie.blogg.se/
Nu skriker verkligen magen på mat, man överlever visst inte på pasta och ketchup. Måste checka med mamsen om maten är redy snart.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Memph

Lite klent att äta godis i nyttoveckan va?

2009-02-19 @ 19:29:22
Postat av: vevve

jo exakt..

2009-02-19 @ 19:31:40
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: yegane

HAHAHHA klockren vevve.. <3

2009-02-20 @ 09:51:40
URL: http://yeeganeo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0