Sportlov!

Fybubbland vad härligt med sportlov, äntligen.
Att kunna bestämma själv när det är dags att kliva upp ur sängen måste nog vara det bästa med lov, men också att slippa tänka hela tiden, utan bara vara.


Inatt var jag uppe väldigt länge och pluggade&pratade i telefon, och några timmar senare var det dags att gå upp för att duscha, för att sedan påbörja fredagen. Men trots det har jag varit piggare än piggast, förutom att jag somnade i solariet, framför Wallander och.. typ nu.
Har varit en dag med slappt schema, massa godis och en hel del sura miner.
Fick 1,5 poäng ifrån mvg på kemiprovet!, väldigt irriterande att det var så nära, men jag är ändå väldigt nöjd.

Dagens goda gärning; Vi upphittade en mobil mitt på stan under hålet, ringde upp någon kontakt och lämnade sedan tillbaka mobilen till sin rätta ägare. 40 kr i hittelön, som gick raka vägen till barnen i afrika (eller vad nu dem där bössorna på konsum går till? :|) Två goda gärningar fick jag det till t.o.m.

Någon mer än jag som la märke till dagens början på vårväder? iiih
Nu ska jag börja läsa boken I taket lyser stjärnorna, som vi fick ut idag på svenskan. Jag skrek rakt ut av iver när hon presenterade den, har hört så många säga att den är otroligt bra, och dessutom går den på bio just nu.


TA
       MIG
                DiiiT!


Kommentarer
Postat av: Memph

Duktigt med goda gärningar ^_- :D

2009-02-21 @ 02:43:47
Postat av: vevve

jamenvisst :D man mår ju lite gott i hjärtat^^

2009-02-21 @ 11:11:27
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0