Time to take care of myself

Tänkte väl slänga in en liten söndagstext så att Pånti kan sova så gott inatt :)

Idag är det söndag igen! En lite annorlunda söndag, inte alls lika dyster och sig lik som alla andra söndagar.
På söndagar går jag alltid in i sågon sorts pepp-fas, jag uppmuntrar alltid mig själv till att vara positiv inför veckan som snart börjar. Det är faktist rätt härligt måste jag säga, man blir så glad i hela kroppen, känner att man kan klarar av allt.

Igår var det alla hjärtans dag, och jag fick mig en riktigt ordentlig sovmorgon. På kvällen träffade jag en söt sak och umgicks i flera timmar, för att sen mitt i natten bege mig till Linda. Där började vi kolla på filmen A beautiful mind, men självklart var det någon som inte kunde hålla ögonen öppna, så vi bestämde oss för att sova istället.
Imorse kollade vi klart på filmen, den va riktigt bra! Fast väldigt hemsk, baserad på en verklig historia. Man blir rätt rädd att det skulle hända en själv, men nu ska jag inte berätta mer. Fast jag kan säga att den är värd att se :)
Vid lunch blev vi sugna på bakverk, tog fram bunken och gjorde negerbollar. Till det såg vi på Brokeback mountain, faktist en ganska bra film. Deras kärlek är väldigt fin.
Filmefterfilm, kom nyss på att jag har sett 5 fimer inom loppet av 24h, märks att det är något jag tycker om? Ohyes.

För någon timme sen blev jag hämtad och åkte för att träna med mamsen. Medans jag sprang runt och svettades med alla gamlingar bestämde jag mig för att nu får det räcka, nu ska jag börja ta hand om mig själv bättre. De senaste två veckorna har jag sovit dåligt, ätit mängden med fel mat och spenderat på tok för mycket tid framför Bettan. Slut på det, helo slim body
Jag hoppas verkligen ni är riktigt trötta på mig och mitt hälsosnack, för inte tänker jag slutaaa, pilutta. I'm gonna be a dietist, so live with it!

Hur ser kvällen ut då? Ska ta och brotta ut min bror som snodde duschen ifrån mig, och sen ta en lång varm dusch. Sen är det dags att sätta igång att mjukna upp hjärnan med skolsaker, inför ännu en vecka. Baaara denna vecka kvar, sen ett är det ju ett långt lov!

Tänkte bara bevisa hur galen min släkt är. Någon gång i maj ska vi träffa endast mormors sida av släkten, vilket är över 140 pers! Ska tydligen komma dit fotograf och hela köret, vlt kanske? Iaf rekordmånga fotografen skulle ta kort på, det var väl lite häftigt. Herregud, varför inte slå på stort och hyra ABB-Arena på en gång?

F ö r  d e t   som  i n t e  d ö d a r  m i g  b l i r  j a g  j u  s t a r k a re  a v
So long
/Vevvsan


hihihu


Kommentarer
Postat av: Memph

Vilken var den bästa filmen av alla 5? <(^^,)>

2009-02-15 @ 20:01:58
Postat av: vevve

haha bara för att komma på en fråga?;)

hmm.. svårt. väldigt svårt!

2009-02-15 @ 20:45:43
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

såg idag på sf.se att Jack och Ennis (Jake och Heath) är listade som de 3 sexigaste filmparet de senaste decennierna ;)

2009-02-16 @ 19:21:41
Postat av: Bror

Du brottas, ett skämt

2009-02-16 @ 19:27:24
Postat av: vevve

jag älskar dig också bror!

jag antar att det var linda som kommenterade om homo-paret?

2009-02-16 @ 19:32:43
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: linda

ofc de va jag som komenterade om bögarna ;D

2009-02-17 @ 17:19:34
URL: http://lindaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0