Tisdag

Hoppas ni gillade våra barnsliga bilder från gårdagen, because i love them..

Andra dagen på lovet, har inte tagit ett steg utanför min kära ytterdörr, trivs bra här inne i värmen.
Har sån träningsvärk i rumpan och låren, måste vara efter luftkuddeland. Men ska inte ta upp träningen, får bara ångest.
Har läst massor i boken I taket lyser stjärnorna, (brabrabragrejer) och storstädat mitt rum.
Och nu på kvällen har jag kollat på Bolt och Andra avenyn med Jacob :)

Imorgon hade jag tänkt dra fram mina böcker och börja plugga lite smått, har ju så sjukt mycket att göra under lovet. Suck
Och på kvällen blir det badminton! Häärligt. Sen får vi hoppas att det blir lan?! hehu

Sitter här med ett glas apelsinjuice, hur jävla mkt socker har dom inte tryckt i skiten? Nejfyfan, tacka gud att det finns vatten. Och funderar på att läsa lite mera, har blivit helt besatt. Fast just nu kommer det komma ett tråkigt kapitel(har tjuvkollat lite).
Efter regn kommer väl förmodligen solsken


FetTisdagen idag!
Självklart käkade man ju en semla, fast som ni ser var denna dock lite misshandlad.
Men god! Special a la Icaettan, grädden och mandelmassan var blandad.

Kommentarer
Postat av: Dude

Jag åt typ 6 semlor;o köttet

2009-02-25 @ 03:22:43
Postat av: vevve

ojoj, trött på semlor? :P

2009-02-25 @ 14:12:08
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0