Ännu ett publikrekord!

Igår steg statistiken en del, hela 29 besökare! Tyck att det är lite ni, men det är faktist mitt rekord :) Tack för att ni besöker mig! Det är verkligen uppskattat.

För övrigt är jag helkörd, trött som in i bomben. Fast ja, säg när det inte är så :P
Har myst med katten och kollat på World tour of Skåne idag medan Linnéa var hos farfar sin, fyfan va Glans är klockren!
50 minuters standup, en otrolig underhållning.
Har påbörjat Fysik A idag i skolan, anar faktist att det kommer bli rätt kul..(enbart för vår stjärna till lärare)
Restrerande uppgifter för veckan;

- Historiaredovisning
- Engelskaprov
- Kemiprov

- Spanskaläxa

Imorgon går vi endast till 11.20, och dagen avslutas med skridskoåkning på gymnastiken. Hoppas verkligen det blir lika kul som jag väntar mig, vad annars, hela Nv1c på "skridskoskola"?
Alltså blir det en väldigt såft dag att se fram emot, med pizza till lunch :D

hömm, ska se om jag kanske slutar skrivandet nu. Tack "Batman" för din snygga header, blir nästan som ett litet uppror mot den nya designen eller nått, wellwell, I like it!

Sweet dreams <3



Kommentarer
Postat av: Memph

Gratz :]

2009-01-20 @ 21:30:56
Postat av: Anonym

Vartfan är uppdateringen ? de här inlägget är så 19:e januari 2009. de är den 21:a hallå?

2009-01-21 @ 17:55:24
Postat av: vevve

tack pånti! :D

dude, sluta upp att vara anonym har jag sagt.

2009-01-21 @ 19:18:16
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0