Back to reality

Hej!
Nu är jag äntligen hemma och nyduschad.(Har iofs varit det ett tag nu)
Sitter här på en pilatesboll som jag fick av snälla moster idag när vi var där och firade kusinen. Fan va pilatesbollar är härliga! Fast lite mer luft kan behövas.
Rummet ser ut som ett paradis, alldeles rent&fint och inga stenar på golvet, ingen brunkräm på spegeln, och inga julsaker överallt. Gött!
Är dessutom helt utmattad, har väl sammanlagt rört på mig 4 km på gymmet + styrka i maskiner, och sen gick jag hem också. Någon kommer ha träningvärk imorgon. Skönt att vara tillbaka!


Nu när det har blivit ett nytt år har jag äntligen fått slänga den här skenan (den genomskinliga saken).
Skönt som fan, har tvingats haft den i munnen på nätterna ända sen tandställningen rök för 2,5 år sen.


Blev alldeles nyligen klar med min cv som jag har rättat till lite. Blev inga jobbsök idag, men en cv är väl alltid bra att ha förberedd.
Och så är tvillingarna hemma igen! Riktigt saknade prickar dedär. Nu inväntar vi bara en annan filur, LINDA!

Ska göra klart mitt individuella val inför nästa år och slå in lite julklappar innan det är dags för sängen.
För imorgon är det ju dags! Konstigt nog känner jag mig mer peppad än deppad just nu, lär ju få ångra det.

Baara fem månader till skolavslutningen!
Puss och Godnatt

Borta!


Kommentarer
Postat av: Memph

Men låt granen stå kvar människa! :D

2009-01-06 @ 23:57:12
Postat av: vevve

ohnej, nu är den borta! :K

2009-01-07 @ 00:33:19
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0