!

Hejsan hoppsan!
Ska bara skriva några rader, har tagit en liten paus från kemiböckerna.
Har veckans sista prov imorgon, och jag känner mig för en gångs skull ganska säker :)
Igår hade vi engelskaprov, och tror ni inte jag somnar?! Fan ligger ju flera dygn back i sömn nu.
Men det var ju engelska också, inte så himla konstigt.

Haha, sitter här och skriver med mina neonrosa naglar;

jag gillar´t ;)

Imorgon slutar vi 10.10, hoho vad nice. Så ska jag träna för första gången på länge, och sen njuta av sista kvällen i lägenheten. För på lördag flyttar vi hemåt igen, lite blandade känslor faktist, fast jag längtar :P hehe.

Dags att dyka ner i böckerna bland reaktionsformler, koncentrationer, ekvivalenta bindningar, bara det inte blir magplask ;) haha fan vad tråkig humor..
See you!

-ps. jag ljög om att det är mina händer/naglar, dock är de ruskigt lika.
Förutom att mina lyser mer neonaktigt.

Kommentarer
Postat av: Memph

VISA MIG NEON!

2009-01-22 @ 20:00:35
Postat av: vevve

maybe soon ;)

2009-01-22 @ 20:37:19
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: batman

Dissad header:/

men men tänkte bara informera dig om en tjock gubbe kommer och stoppar dig i en stor säck, oroa dig inte, tomten försöker bara ge mig den perfekta julklappen.

2009-01-23 @ 19:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0