Heelg!

Hallådär ute, today it's fridaay! yyeay
Har precis kikat på ett avsnitt av Stockholm live, dom är för sköna!
Innan dess har jag varit iväg till solariet för första gången i år. Eller, är väl tredje ggn i livet.
Rosiga kinder och iaf liite brunare är väl iallafall en början. Har tänkt att sola nu en gång  varannan vecka tills det att solen tittar fram i sommar, och tro inte enbart att jag gör det för att få en fin brun hy, utan också för att det är så skönt. Det känns som en varm sommardag man ligger på stranden, och hela kroppen är fylld av lugn. Lyckades till och med somna idag.
- Och nej, nu behöver inte påminna mig om cancerrisken, jag är väl medveten om den vid det här laget.

Upptäckte för ett tag sedan att jag hade glömt min bok i skolan, Tristan och Isolde. Man skulle ha läst ut den idag, och optimistisk som jag är så började jag läsa igår..

Annars har det väl inte hänt så mycket, det där Nationella provet jag pratade om gick jättebra! (får vi hoppas). Men det känns iaf så. Så nu när jag äntligen kan ta lite ledigt från böckerna så ska jag verkligen njuta av det.
Ikväll blir det träffa Linda, riktigt kul, saknar henne
Men först blir det dusch(hoppashoppas att jag har fått färg)  och sen tacos! :D
Kramikram
<3


Kommentarer
Postat av: Memph

Fick du någon färg?

2009-01-30 @ 17:06:33
Postat av: vevve

joorå, en liten rand fick jag allt:)

2009-01-31 @ 13:04:17
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0