Hemma

Hejhallo!
Är för studen hemma ett tag, hälsar på min söta familj. Fast det nya skrivbordet gillar jag inte, skääbbb.
Har umgåtts med lillasyster flera timmar nu, bakat daim och spelat wii.
Ska snart tillbaka till lägenheten och göra iording kvällsmat med fröken :)

Vi fick oss en ordentlig sovmorgon idag, första natten vi har sovit så mkt som "man ska". Skönt att vara utvilad, och bara två lektioner i skolan dessutom :)
Tror jag ska utnyttja tiden jag har att spendera i soffan och läsa en bra bok :)
Vi hörs jao
Kramis



kollar på min systers bilder, och se vad jag hitta!
så söt unge <3





gif summer



Kommentarer
Postat av: Linda,syster

haha den vart god och tack för att jag är en söt unge!!!

2009-01-14 @ 17:46:41
Postat av: Memph

Jag sov också bra inatt, 8.5 timmar tror jag :>

2009-01-14 @ 22:02:41
Postat av: vevve

älsklingsyster <3

nämen vad duktigt Pontus :D

2009-01-14 @ 23:59:59
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag vill också ha sommar! det bara pirrar i magen när jag tänker på det =) hehe

2009-01-18 @ 18:42:43
Postat av: vevve

veeem är anonym?

2009-01-18 @ 19:34:31
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0