Kyla

God Eftermiddag där ute.
Var happy om du inte har gått utanför dörren idag, gör förguds skull inte det! Är över tio grader kallt ute, perfekt dag vi valde för skridskoåkning!
Jag tror vi bara gled runt på isen en tjugo minuter eller nått sånt, kändes då som både tår och fingrar hade ramlat av.
Men det var kul ändå, det var ju ett tag sen sist. Och så träffa vi på en gammal idrottslärare från Skiljebo :)

Det höll inte det jag sa igår, slumrade inte in fören vid nollfem trettio imorse. Skärpning. Klockan elva kom syster och väckte mig, jag utbrast direkt "Tio min till!" Och visst fick jag som jag ville :K Sen hoppades jag att jorden hade gått under eller något så jag slapp åka skridskor idag och istället ligga kvar i min varma säng.

Har gjort en liten förändring här på bloggen. Från och med nu kommer jag att granska alla kommentarer innan de publiceras. Och faktist så kommer de superonödiga kommentarerna sållas bort i framtiden.
Sen är det ju dags att göra om designen här inom kort, har sagt att det ska göras i månader nu..
Lämna gärna förslag!

Något jag har glömt bort helt är att min blogg faktist har fyllt ett halvår! Den 2 Januari närmare bestämt. Gud vad tiden går fort, och vad kul att jag fortfarande är aktiv!

Ska se om pappa kanske vill ha hjälp med maten.
Kramiz


Maria och jag idag.                     Yo, yo ;)




<3



Kommentarer
Postat av: Memph

Gratz till halvåret ;>

2009-01-04 @ 22:18:33
Postat av: vevve

tack Pånti! :D

2009-01-04 @ 23:22:07
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Jocke

Vem fan är patrik?

2009-01-05 @ 01:55:12
Postat av: vevve

vem Patrik, och vem Jocke?

2009-01-05 @ 13:18:54
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Virre

Vilka sjuka jävlar

2009-01-05 @ 14:29:30
Postat av: Virre

Asså de är ju inte ens nike bauer skridskor? O VARTFAM ÄR KLUBBAN OCH PUCKEN?

2009-01-05 @ 14:30:56
Postat av: vevve

är det någon som är sjuk så äre du Viktor!

2009-01-05 @ 14:35:34
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0