Life is wonderful?

¡Hola amigas!
¿cómo estáis?
hihi

Upptäckte förstås att det var punktering på cykeln imorse(säg när det inte är det?!). När jag kom ner till bussen hade visst den gått för två minuter sen och nästa skulle komma om en kvar. Bara att börja gå för att ta bussen längre ner. Mellan två hållplatser kör ju självklart busshelvetet förbi mig(du skulle inte komma nu va?). Det gick fort att gå idag kan jag säga, men kom försent ändå. "Hörde om din underbara start på vårterminen" sa läraren när jag kom in på matten. Inte nog med det är min penna borta också, great.

Sitter även idag på pilatesbollen, kan inte motstå den.
Ikväll blir det plugga biologi och matte, inte så jobbigt nu till början. Men vi har tydligen kemiprov på Måndag fick jag veta, vet nog vad jag och Linnéa kommer göra i helgen. För på fredag börjar ju de två veckorna i hennes systers lägenhet! Det kommer bli najs :)

 
Måste kolla om maten är klar någon gång, så bedrövligt hungrig, har fan inte käkat nått sen den tidiga lunchen.
Kramis


Kommentarer
Postat av: Virre

que hora es? puta puta

2009-01-07 @ 23:39:33
Postat av: vevve

berätta nu för mig vad det betyder, Viktor :)

2009-01-08 @ 16:29:05
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0