Lördag!

Oh no, bara fyra lovdagar kvar nu(om man räknar med idag).
Måste se till att vända tillbaka dygnen, vaknade faktist för en halvtimma sen.

Menmen, det gör ingenting. Ska om någon timme iväg till Strike och bowla, det ska bli kul =)
Om jag någongång lyckas få i mig den här buféfrukosten jag har ställt till med.

Fan vad jag behöver komma iväg till gymmet! Har inte varit där på hela lovet.. fast iofs är jag fortfarande genomförkyld sen jag blev sjuk, och det är ju fan över två veckor sen :(

Men nu ska jag fortsätta lyssna på mina disney favoriter :)) hihi.
Snaaaart är det jag som är kung (8)

Hörs sen<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snart är de jag som är kung och du min drottning ;d

2009-01-03 @ 15:33:43
Postat av: Hamp

jag som skrev ;D

2009-01-03 @ 15:34:24
Postat av: Memph

hahahahah ----^ Men sluta påminna mig om när lovet är slut unge ;<

2009-01-03 @ 17:03:23
Postat av: vevve

Hamp vem?

2009-01-03 @ 20:46:42
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0