Måndag...

Godmorgon.
Vilken dålig morgon, usch. Måste vara för att det är måndag? Jag menar, måndagar brukar inte direkt vara någon oseg favoritdag. Vaknade inte alltför sent iallafall, men somna dock om när jag hade förflyttat mig till soffan.
Det går en film på trean just nu, handlar om en tjej som kan prata med djur. Den är faktist rätt så bra, även fast overkligheter inte tillhör min största favoritgenre.
Tänk att det bara är imorgon kvar nu.. Jag lider verkligen. Fast iofs har ju min klass sovmorgon på onsdagar så inte ska jag klaga :) Men att komma tillbaka till allting nu, fanfanfan.
Har kommit på ett nyårslöfte som jag bör försöka hålla, sova mera. Med förhoppningar om att jag kan prestera bättre i skolan, och på så sätt slippa ta hem så mkt arbete.

Vaad händer idag då? Är sugen på att hitta på någonting nu sista dagarna, fast samtidigt lockar det att bara ta det superchill. Vi får allt se, men en sak är säker, ute några längre stunder blir det inte. Inte i den här förbannade kylan.
You will probably hear from me tonight




egosexuell maybe?



Kommentarer
Postat av: Virre

O herrejävlar, ja ramlade av stolen

2009-01-05 @ 14:17:15
Postat av: vevve

haha jo verkligen :P

2009-01-05 @ 14:36:38
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/
Postat av: Astfors

hehe lite girl on girl action där :P

2009-01-05 @ 19:00:24
Postat av: Memph

Jag lyckades hålla mig kvar på stolen hueheuheuheu :D:D:D

2009-01-05 @ 20:13:22
Postat av: vevve

hahahh.

tro inte att jag ser ut sådär när jag kysser någon!

2009-01-05 @ 20:19:38
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0