Mörkare?

Godmorgon skulle jag nästan vilja säga.. borsta faktist nyss tänderna.
Vakna till liv vid ett idag, skööönt att äntligen få sova hur länge jag vill. Livet vore ingenting utan sovmornar, ingenting.
Sen dess har stockholm live körts för full rulle.

Igår satte jag på mig en ful mössa och gav mig ut i vinterkylan på Pärlan med sikt mot bjurhovda. Självklart låg Bettan i korgen. Hos linda käka vi massa gottigott och kollade på Fucking Åmål och Linas kvällsbok, så länge sen sist.
Fick min julklapp från thailand, en skitsnygg plånbok och tre armband, jag blev överlycklig, Tack! :)

Nu sitter jag här med nymålade rosa naglar och funderar på om jag ska gå och köpa en hårtoning. Så att mitt nu gyllenbruna hår blir mörkbrunt igen :) Fast jag vågar inte färga, för till sommaren skare blir blont, inte orange!
Nu innan jag ändrar mig, ska jag dra på mig ett par byxor och springa iväg,
kanske skriver senare och visar resultatet :)




Kommentarer
Postat av: linda

kul att du tyckte om din present :D<33

2009-01-31 @ 17:19:11
URL: http://lindaaaa.blogg.se/
Postat av: Memph

ROSA ;O

2009-01-31 @ 19:51:27
Postat av: vevve

ROSA!

2009-01-31 @ 21:05:26
URL: http://veronicajohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0